Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 31 juli 2008

Amanda vaknade när vi gick hemmåt genom natten.. trist för då är hon svår att söva om.. nu äntligen tror jag hon somnat så nu kanske vi också får lite ro..


natti...

Ett långt j*****la inlägg och så försvann det!!! :-(


SUR!!!


Iallafall så handlade inlägget om Ting och hennes skada! hon har slitit loss dränet själv!!! Skithund! Hon kom åt att göra det eftersom vet som satte ihop tratten inte satte ihop den ordentligt (jag vet det eftersom ett par av plstskårorna var oanvända!!!) vilket gjorde att hon kom åt att slicka trots att tratten var på!!!!


ARG ARG ARG!!!


Iallfall när hon slet loss dränet lossnade det nedersta stygnet helt och hon slet också sönder sin hud så att stygnen på mitten bara sitter på ena sidan.. kvar sitter nu nästnedersta stygnet och två högst upp resterande bit av såret gapar igen!


Eländes elände.. Växjö jour har stängt så det får väntatill imorgonbitti men J***A skit!!!


Så heligt förbannad jag blir!!!!! :-(

Var snäll mot djuren! ;-) Underbar bild eller hur??

Oinsprierad! Skittråkigt att Ting är skadad och jag inte får träna henne.. Stackars Icka.. satte upp lite hinder igår för att träna henne lite men hittade liksom ingen motivation för att skärpa till mig.. sprang mest och hafshandlade.. fick flera flickar och andra konstigheter som normalt inte är ett bekymmer.. Hon till och med hoppade av ett kf som var rakt fram!!!! När hände det senast?? Usch! borde skärpa mig och träna seriöst och inte hålla på och tramsa runt! Det blir inte bra!


Hade en träning på g ikväll men insåg att jag behöver städa hemma istället.. (inte heller bra för inspirationen.. men kanske för husets skull :-) ) Ska se om jag kan gå ut själv en stund iallafall och verkigen focusera på det jag gör. Det är ju bara en och en halv vecka till BSM!!!


Har precis varit och ätit god sommarlunch hos pappa och Gunnel! Gravad lax med sallad och kokt potatis! mums!


Nu måste här jobbas lite!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards