Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 3 juli 2008

Tänk det hade varit underbart med en enkel kur som gjorde att man fick lite energi.. Kaffe är ngot som många avhjälper akut trötthet med men själv dricker jag inte kaffe och då blir det svårt..


TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT idag!


Mamma och Svenne var på besök igår. De skulle kika på tomten och även disskutera igenom byggkalkylen med oss. Det blev rätt sent innan de åkte hemmåt och sedan är man ju bra korkad själv eftersom man i det läget att de åkt inte kastar sig i sängen. Nej först skulle jag "bara"..

 *ge hundarna mat

*släppa ut dem

*plocka ur diskmaskkinen

*plocka i diskmaskinen

*Prata med Magnus

Borsta tänderna

*mysa med Magnus


Sedan var det äntligen sovdags.. men nu hade klockan hunnit ticka iväg rejält!


TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT idag!


Imorde 04:45 vaknade en irriterande j*la fluga i sovrummet och började surra runt! finns det något mer irriterande än en liten pest till fluga som slår sig ner på näsan eller allra helst inne i näsan??


Svårt att somna om då! :-(


Steg upp och duschade och gick sedan och lade mig igen.. Inte för att flugan hade försvunnit men jag var ju såååå TRÖTT!


Bara en kvart senare vaknar Amanda! Pigg och glad! Toppen färdigsovet mao!


Nu har klockan hunnit bli 14. 30 och jag är TRÖTT TRÖTT TRÖTT!!!


Dags för fika sedan kanske jag orkar någon timma till??!!


gäsp!!!


Bästa botemedlet på trötthet på jobbet????? SOV PÅ NATTEN ;-)


Tingeling har fått en slslombermudatriangel! Kul! hon gillar konceptet frotsätta frammåt!


Icka fick ytterligare ett pass  lydnad men det gick inte ås bra så jag kände att det nog får vila! vi kan inte hitta formen på två dagar så det är bättre att låta bli!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards