Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 14 juni 2008

Framme på Gotland! Stugan är jättefin med havsutsikt från ALLA rum i sugan! och altanen! Stor tomt där hundarna kan röra sig helt fritt och en lång strandremsa där vi i princip är helt själva! Sandstrand och lite småstensstrand!


Bara att hoppa i om man vill!


Hundarna jagar varandra som galningar i vattenbrynet! De älskar stället! :-)


Vi trivs som ni förstår! Vi kavlade upp byxbenen både jag Magnus och Emelia och vadade i strandkanten och bara njöt!


Visst hade det varit kul att vara på SM nu men kvalitetstid med familjen bräcker faktiskt till och med det!


Amanda har idag vandrat mellan mig och Magnus flera gånger! helt utan stöd! (ett par tre steg sedan har hon fått tag på den hon skulle till men hon var överlycklig varje gång!!!) Tror hon var nöjd i stort sett med sin födelsedag.


Ska se om vi kan ta lite bilder och lägga ut här!



jag är hur trött som helst och ska gå och sova nu..


Amandas ettårsfest blev lyckad! Gästerna åt mycket (kycklingsallad, med hemgjorda maränger, hemgjord glass och jordgubbar till efterätt och så en härlig jordgubbstårta till kaffet!!) och verkade ha trevligt! Skönt! Alla har nu åkte hem och jag har hunnit städa köket! Inte kul att lämna det i en enda röra! :-)


Gotland here we come! Vi tar datorn med oss så det finns viss möjlighet för lite rapportering under veckan!


De har en inoff på onsdag kväll.. undrar om jag kan lura Magnus till att tycka att det är ok att jag är med där :-) Det går en kurs där också men det vore kanske att ta i :-) Annars kanske det hade varit kul med.


Nehe nu ropar sängen!'


Godnatt!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards