Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 16 maj 2008

Morgon och fredag! Ikväll blir det tjejkväll! syster yster och jag och kanske en kompis. Jag längtar!


Hundarna fick följa med idag. Syster yster hämtade dem så de får vara hos henne hela dagen. Tingeling fick ett kort pass på sin balans innan vi åkte. Hon sprang ner en gång fint (20) sedan höjde jag till 30 och då hoppade hon från toppen tre gånger på rad??!!?? Gha!!!


Jag gick fram till balansen och ställde henne på kontaktfältet längst nere och sa "hit ska du" och sedan fick hon göra om från början och då trillade polletten ner och hon missade inte fler! :-O konstigt! Jag som hade börjat fundera på ytterligare höjning nu får nog det vänta några dagar till. Nåja Efter kanske tio lyckade repetitioner fick hon köra några på 20 som avslut. där är hon stensäker numera :-)


Nu ska här jobbas några timmar innan vi ska ha myskväll! Vin, god mat och skvaller :-)


Kan det bli bättre??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards