Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 9 maj 2008

Det fungerade!!! :-)


Min aldeles egna blogg fungerade. Det enda konstiga är att alla stycken jag så fint hade delat min text i försvann.. hmm undrar om man kan göra nåt åt det.



Jaha ÄNTLIGEN kan man väl säga.. Jag har skaffat mig en aldeles egen blogg! Efter att ha läst andras bloggar så har jag nu äntligen kommit till skott och fixat en alldeles egen! Än är jag inte säker på hur den fungerar eller om jag kommer att ha tid att skriva i den ofta men jag måste ju försöka i alla fall :-) För att det inte ska bli en överambitiös början så beslutar jag mig för att hänvisa till profilen och i övrigt skriva vad som händer från och med nu och inte börja prata om gammalt.


Då Agility är en passion som till stor del går ut på att kvala till SM bör jag dock nämna att Icka  och jag förra helgen var och tävlade i Tranås och att vi där lyckades plocka vår första SMpinne/nolla för året. Det var vår första tävling för detta SM år så det kändes som en bra start. Övriga tre lopp var dock disk och därmed kanske inte helt godkänt ;-) Idag är det i alla fall fredag och ikväll åker jag och min yngsta dotter till Oxelösund! Där har vi bokat en stuga och skall tävla agility i dagarna två :-)Förutom jag, Amanda och Icka får även Tingeling följa med. Hon kan behöva socialträningen. Får se om jag kanske vågar träna lite med henne också. Hon kanske kan bli lite för okoncentrerad med andra hundar runt. Kanske kan jag få lite hjälp med skålbevakning och så :)  Nu till examensprovet… spara inlägget utan att det raderas!!?? :-O

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards