Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2008

nu är det...

SEMESTER!! Idag var sista dagen på jobbet och ikväll har vi firat med champange, rött och god grillad mat i trevligt sällskap! :-)


ÄNTLIGEN SEMESTER!!


;-)

 
 
Ingen bild

Christina

4 augusti 2008 12:38

Hej Anna!
Jag heter Christina och är svägerska med Somollis Lottie. Icka mamma Pepsi är min absoluta favorit och träffar henne hos Lotties mamma GUn som Pepsi bor hos mycket ofta. Ofta kör vi ut till kenneln så hon får springa och leka med de andra hundrarna! Såg några bilder på Icka och tycker att hon är så lik Pepsi. Papsi är 11 år nu och när vi är ute och promenerar eller leker så uppför hon sig mycket yngre än så.

Christina Niskanen

 
Ingen bild

jag

4 augusti 2008 14:27

Va kul! :-) Jo lite lika är de nog! Icka har blivit så grå om nosen nu så..

Kul att höra från någon som träffar släkten ibland.. Pappa finns ju inte längre kvar :-( och en bror har ockå lämnat denna världen för en bättre..

Men några syskon finns ju kvar liksom mamma Pepsi..

Du lämnade tyvärr ingen mail eller så så därför svarar jag här och hoppas du ser det :-)

Mvh Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

SM i agility 2017 skulle avgöras i Östersund närmare 90 mil från mig. Jag velade länge kring huruvida jag skulle åka eller inte för det var ju långt men när Elsa Grenholm (min hund Hägragårds Tingelings uppfödare) ringde och frågade om jag skulle kom...

Farväl till medium och vanliga large.   I helgen gick årets sista officiella tävling för mig och hundarna i Vårgårda. Det var tre klasser av vardera och båda hundarna var med för att få springa lite. För Trollas del blev det sista gången på låga ...

Jag hade en helt otrolig tävlingshelg i helgen. Jag har nog aldrig upplevt något liknande. Sedan Trolla och jag började tävla och jag kände vilken underbar häftig liten hund jag hade har jag haft en dröm - drömmen om att en dag få kvala till en final...

En mycket intensiv helg har tagit slut! I fredags stannade Emelia i stan över natt.. hon skulle tälta! :-D   Det blev dock inte mindre barn hos oss, tvärt om, fem barn hade vi hemmavid i fredags. Både Amanda och Melina hade varsin kompis med hem....

Trist men sant. Vi missade med en snöplig pinne i hopp. Jag vet inte hur många gånger vi lyckats knipa placeringen precis utanför pinnplats.. minst tre gånger på de sista tre tävlingarna iallafall..   Innan lagtävlingarna i Karlshamn, Linköping o...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards