Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 4 augusti 2008

Semester.. eller mammaledig! Idag jobar folk igen men inte jag ;) Jag är "ledig"


Emelia har varit en stund på dagis idag och nu är hon hemma igen och Amanda sover.. Så en kort stund har jag att uppdatera vad som händer..


Idag har det varit riktigt skitväder! Det öser ner och är inte alls inspirerande för att vara ute! Hoppas det klarnar upp för jag skulle behöva träna med Icka,, Helgens katastrof bottnar nog mycket i överladdning tror jag!


Magnus steg upp tidigt imorse för att åka till jobbet! Jisses va skönt det var att ligga kvar! Riktig sovmorgon fick jag! :-) Steg upp först vid sju!


Barnen har sovit gott i natt också! Emelia var upp en gång och kissade men Amanda sov hela natten! En drömstart mao! ;-)


Vi har fått tvättmaskinen lagad idag! Äntligen! Sedan har jag städat köket lagat mat bytt blöjor suttit i telefonkö mm mm mm som man gör när man är hemma med barnen! Massor av smått och gott mest hela tiden känns det som. Har passat på att vara ute med hundarna när det inte vräkt ner riktigt så illa som för det mesta men som sagt vädret har inte riktigt varit bra.. :-)


Hoppas det blir bättre!

Tingeling är mycket bättre men de nya stygnen har släppt! Maria tittade på det och trodde det skulle läka utan att vi behöver sy på nytt men vi får passa så det inte blir infekterat! Dessutom upplever jag flugorna som riktigt besvärliga på hennes sår..


Har blivit rekomenderad sårsprej så vi ska testa det..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards