Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 14 augusti 2008

Ett SMguld ska uppmärksammas.. Smålandsposten var ute hos oss igen och tog nya bilder.. Denna gången fick vi ingen helsida men väl en notis med bild :-) nedan har ni länken till notisen :-)


http://www.smp.se/nyheter/lessebo/svenska-mastare-i-agility(790183).gm


Inskolningen av Amanda är i full gång.. Det går jättebra! I tre dagar har vi varit där en timma och jag har suttit på en soffa i ett hörn och tittat på medan hon spankulerat runt och provat leksakerna. Hon har inget emot att lämna mig för att utforska mer spännande leksaker i rummen brevid.


Agneta (fröken) får ta henne med överallt och även byta blöja utan att det knotas det minsta.


Idag fick jag order ;-) om att gå och dricka the i personalrummet. Sagt och gjort jag blev borta i en timma och 45 minuter sedan var det dags att åka hem. När jag kom ut igen verkade Amanda bli glad men bara måttligt road av att bli upplyft av mig! Hon ville forsätta med det hon höll på med ju!


Lilla söta damen! Så här långt verkar inskolningen fungera precis lika bra som med Emelia när hon skulle börja på dagis!


SKÖNT!


Tingeling har nästan läkt ihop nu.. jag börjar bli sugen på att ta henne med till fårhagen snart igen. Bör dock vänta tills det läkt helt! Igår tog jag iallafall av tratten och hon fick leka ett tag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards