Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 6 augusti 2008

Vi har spenderat dagen hos lillafarmor. Vi har prommenerat, plockat hallon, fångat grodor ochannat smått och gått som man upplever med en tre och en ettåring i sällskap. :-)


På kvällen fick Magnus ta över och jag, Henrik och Josefin tränade hund hela kvällen! Vi byggde upp två svåra hoppklasser och sedan nötte vi dem (klasserna hade jag plockat från tävlingar där jag diskat mig av olika anledningar) Det var Ninni Lindvalls hopptrea från Karlskoga på lördagen och Jens Nilssons hopptrea från i söndags i skåne. Den första med massor av svårigheter och den andra med flera tunnelmöjligheter.


Icka gick riktigt bra men jag hade vissa svårigheter att hinna med och med att lita på henne! Mycket nyttigt var det iallafall.



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards