Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 30 april 2009

Båtresa till och från är bokad, pengar har växlats, avmaskningsmedel inhandlats..


Mycket småpyssel så här dagarna innan avresa.


ikväll kommer smålandsposten ut och gör ett reportage som kommer att publiceras senare i veckan! Gissar att det mest blir en liten notis..


Sedan ska man ju hinna med det normala livet med. Phu tur jag har rätt tomt på hyllan på jobbet iallafall!


Ikväll är det Valborgsmässoafton och vi ska mysa lite tillsammans med Bobbo och Maria med familj och kanske syster yster med sambo också dyker upp.



Imorgon ska jag packa dels för helgens tävlingar i Tranås och dels planera packning inför Tjeckien. Lite jobbigt med kläder kommer det bli. Jag äger liksom inte obegränsat med kläder som rymmer gravidmagar. Får väl tvätta sö och måndag så jag har att ta med! :-D


Det löser sig säkert.


Ha en trevlig Valborg!! Låt bli engångsgrillarna, fyrverkerierna samt majbålen (åtminstone här i området råder totalt eldningsförbud utomhus!)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards