Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 10 juni 2009

SM

Märkligt att inse att SM drar igång NU på fredag! Jag känner inte alls att SM-nerverna tagit tag i mig på något sätt. Kanske beror det på att Icka varit från Agilityn så länge nu. Jag har liksom inte riktigt ett riktigt sug efter att tävla henne just nu. Har på något sätt bara lagt ner det. :-(


Icka är pigg och glad och de små träningspass hon fått har gått bra utan efterföljande biverkningar. Ska ikväll se till att höja upp lite hopp också och se att hon pallar det. Kan vara bra att verkligen ha koll innan vet.besiktiningen på fredag. Ska icka inte gå (fast som det ser ut så tror jag det) så har mitt lag sagt att vårt lag består av oss fyra förare med våra hundar och alltså ska Ting få gå in som ersättare.. (hon debuterade ju i våras och har därmed inte kört något lag förra kvalåret..) just en snygg ersättare ;-) Visst är hon duktig och faktiskt ganska snabb och hon kan ju alla hinder men sååå grön! även om jag tycker hon känns bättre för varje lopp vi gör så trillar där nästan alltid in småmissar här och var. :-/


Hon är liksom inte redo för ett SM :-)


Men som sagt Icka ser bra ut så här långt så Ting får nog bara följa med som åskådare. :-)


Nu önskar jag bara att SM känslan kommer att infinna sig! Kanske gör den inte det eftersom det blir så mycket i helgen. Amanda fyller ju två så där ska bli födelsedagskalas också.. Mao kommer jag åka fram och tillbaka till Sm över dagarna. Någon som behöver skjuts en eller flera dagar så finns där plats i min bil :-)





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards