Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 11 mars 2009

Jaha så står Ickas lag en hund kort igen! Helt otroligt så svårt det ska vara att hitta någon som är beredd att åka lite och som vill vara med häromkring! :-( Jag tycker vi har ett rätt bra lag med oss tre och förstår inte riktigt varför vi inte lyckas hitta en fjärde medlem. Känns som om laget är väldigt otursförföljt! Fast då kanske det bara kan bli bättre framöver eller vad tror ni?


Tur Ting har ett lag för jag tycker ju lag är skitkul att köra!


Anmälningstiden till Gåsahoppet går ut på måndag och som sagt just nu är vi bara tre hundar! Suck!


Vi har slängt ut ytterligare en krok nu och hoppas på napp.. Håll tummarna för oss!


Ikväll blir det nog träning med laget hoppas jag! Två av tre vet jag kan iallafall :-/ så träning bör det bli!





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards