Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 2 mars 2009

Något kände jag att jag behövde göra med hundarna eftersom agilityträningen, och flera dagars sysselsättning de senaste dagarna helt brunnit inne (Tack gode gud för trädgården sådana dagar.. har orkat stå i fönstret och kika på hundarna när de busar i trädgården men inte själv orkat vara delaktig..)


Igår orkade jag ju iallafall vara uppe ett tag så en viss sysselsättning fick de.. På bygget hälsade vi på Magnus som skulle elda upp en del skräpbitar. Barnen hade jättekul och sprang runt och själv masade jag mig halvvägs uppför jättehögen med grus, jors och sten som grävts bort när garaget skulle byggas. Där stod jag bra för att kunna skicka båda hundarna upp och ner i omgångar! Ibland kom de i galopp ibland lyckades jag dämpa dem till skritt i brant backe! Jösses så trötta de blev! :-) Utan större ansträningning från mig dessutom ;-)


När vi kom hem blev det dock sanering av både hundarna, barnen och mig! Alla var vi leriga från topp till tå.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards