Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 1 mars 2009

Här har det legats väldigt lågt ett tag nu! Har haft hög feber och varit väldigt sängliggandes.. har inte ens orkat kolla in datorn de senaste dagarna.. :-( Fick väl flunsan av ungarna som varit febriga i över en vecka nu!


På den ljusa sidan är iallafall nyheten att vårt gammelmanslag äntligen verkar ha hittat en sista hund! Så nu är vi troligen fullt lag! Skönt eftersom det börjar närma sig att anmäla till första tävlingarna nu..


I måndags röntgades Tingeling, både höfter och armbågar då vi ändå var igång. Nu får vi bara vänta på resultaten. Tog några bilder med mobilen men vet inte hur jag ska kunna överföra dem hit.. själv tyckte jag att de såg ok ut men vad vet jag jag är ju en inte direkt kunnig.. Vet ville inte uttala sig men sa sig nöjd med att bilderna var tagna rakt och med bra kvalitée.


Jaja det blir väl att vänta och se! Skönt iallafall att äntligen fått tummen ur och gjort det! Passade även på att vaccinera båda hundarna så att det också är klart.


I övrigt har här inte blivit mycket av något annat är alvedon och snorpapper :-/ Träningen ikväll får vi också avstå då jag även om jag är bättre inte är tillräckligt bra för att springa med några hundar :-(



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards