Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 2 mars 2010

Körde ett kort pass igår och det gick väl sådär som väntat. fick flera avhopp.. :-(


Några bra dock som belönades rikligt. Idag körde jag ett nytt pass och efter fem sex halvdanna (ok enl domare men inte mig) försök började hon plödsligt träffa rätt! Jag pressade rätt hårt med att springa med samt att ge henne ett par hopphinder innan så hon kom med fart över snökullen och träffarna duggade tätt.


Gick in och tog paus några timmar och var nyss ute i fem minuter och fick FULL POTT! :-D Hon rusar hela vägen ner och hamnar inte framtassarna längst nere träffar hon längst nere med baktassarna!


Mannersmindersen gjorde mig sällskap i bägge dagens träningspass och en polett har definitivt trillat ner. Hoppas bara det får samma effekt på en hel balans till helgen!


:-D superglad just nu!


Agility är härligt!!!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards