Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 1 mars 2010

Ohu nu är det kallt igen. tyvärr hann det smälta en hel del vilket gör att det är blött och lerigt under den för kvällen nyfallna snön. Men hundar och barn drar in väsentligt mindre lera nu när det snöar igen.


Balansen lossnade när det töade. Åtminstone en del så den har nu pallats upp i en snöhög så att jag kan träna lite running innan helgen då jag ska till Örebro och tävla. Vi körde ett pass igårkväll, jag var lite smart när jag valde snöhög och valde den enda på gårdsplanen som faktiskt har belysning :-D så då kan vi träna även efter mörkrets inbrott.


Pratade med en fårägare idag. Hon var villig att låta mig låna får att valla på och kanske kan vi till och med ordna med byte av tjänster. Hon får bete av oss och tom daglig tillsyn och jag får vallningsmöjligheter :-D Hoppas hoppas hoppas det går att lösa! Tänka sig dagliga träningsmöjligheter på får! Då ni då blir de IK1 framöver :-D


Annars har det varit babysim, gympa och bad för de större tjejerna idag.. fullt upp mao.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards