Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 22 januari 2009

Min älskade man har idag tagit sig tid för mig och videokameran! Ett klipp på Ting när hon springer en hoppbana, en hoppkombination samt några balanser med running contacts finns nu upplagda på VIMEO!


klicka på länken nedan!

http://www.vimeo.com/2924638


Komentera gärna


Från bloggen från filmad träning: (hoppkomb plus balanser..)


"Jag fick ingen att filma första omgångarna men den sista omgången (efter eg avslutad träning filmade en tjej åt mig! Det blev dock bara ett fåtal repetitioner och första fastnar inte riktigt på filmen men tänker iallafall lägga ut dem här! :-) Måste bara ha hjälp av mannen med tekniken först.. håll ut! (det första kf som syns ordentligt är jag inte helt nöjd med (fel träffyta på kf) därv det sena klicket.. det blir liksom en tvekan och sedan klick ändå trots att det eg ska vara underkännt.. men klickfingret har ett eget liv om än med viss fördröjning - hjärnan hinner liksom tänka..oj inte helt rätt men träff sedan klickar fingret och sedan tänker hjärnan stopp klicka inte men då är set liksom försent :-) men men) Kan upplysa alla er därute som funderar på running att det absolut svåraste med running är inte teorin och inte heller genomförandet utan timingen i beteende vs klick. Det går så fort så det är helt hopplöst att alltid klicka rätt! I vart fall är jag fullt medveten om att klicket är sent och nu förstår ni varför..

 När denna film kommer lägger jag även ut film från förra veckans hopplopp samt en hoppkombination från denna veckan :-) (alla filmerna är på Ting. Gameltanten har ni sett på banorna så henne har jag inte filmat.)

Så alla vänner.. nu ska Tings eventuella agilitykunskaper eller okunskaper kunna granskas av er bloggläsare för första gången :-) Hua! Fast kommentera gärna om ni ser något dumt.. (dvs när jag gör dumheter :-) Ting gör ju inga fel!)"

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards