Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Anna med Icka, Tingeling och Trolla - 18 oktober 2008 22:34

Myskväll med maken var planerad. Amanda hade dock andra planer och nu säger maken att han är för trött..


Nåja gott var det iallafall.. :-)


Kram på er

Av Anna med Icka, Tingeling och Trolla - 18 oktober 2008 13:54

Äntligen lite lugn och ro en helg.. Idag har jag inte haft något alls planerat! Flera aktiviter har jag haft planerade men de har alla fått ställas in av en eller annan anledning. Så skönt faktiskt! Barnen och jag har varit hemma i lugn och ro medan Magnus varit iv'äg och jgat i morse och jag antar att han bygger hus nu :-)


Garaget ska få väggar och tak i helgen :-)


Efter frukost lekte barnen så fint att jag fick tid att både tvätta några maskiner plus städa köket, det vanliga med bänkar, bord disk men även torkat av skåpsluckor, ugnen, kakel och annat..


Hann tyvärr bara köket eftersom barnen sedan ville ha mat och Amnada sedan skulle sova en stund. Medan hon nu sover har jag vikt tvätt och nu unnar jag mig en paus med lite bloggande.. men nu är det dags att återvända till vekligheten.


Rapport från Magnus.. En skjuten älg! :-) Mums..


I Em ska jag, farmor och barnen häsla på farfar som fortfarande är kvar på sjukhuset.


Imorgon hoppas jag på lite vallning :-) Barnen får följa med det har ju fungerat förut.




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards