Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 2 juni 2010

.. saknas just nu när det gäller agilityn.. Känns rätt hopplöst när jag inte får ordning på planen. Magnus har lovat att visa mig trimmern och hur den fungerar och var den är men det har inte blivit av trots tjat från mig.. Nu syns snart inte balansen mer :-( Tur ena enden står utanför bevuxet område för då kan jag iallafall se ena nerfarten..


Igår gick jag iallafall ut för att få ett pass. Flyttade tunneln så det blev en rundbana med balans slalom och tunnel. Tunneln gick rakt ut i djungeln och Ting syntes först när hon var halvags uppe på balansen men sånt är livet! Duktig var hon.. Körde först några enkla nerfarter med super acceleration och glädje samt 100 procent träff så då provade jag hela och i börja fick jag två skutt sedan var det klockrent!!! :-D


Lite mer inspirerad så det blir fler korta pass framöver.. i helgen är det ju tävling igen så.. Behöver dock köra hela banor någon dag men hur var och när ska det hinnas med? Någon som vill hänga på så att jag kommer iväg!??

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards