Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Hemskt va trött jag är nuförtiden. Jag sover så fort jag får chansen och fasar för hur jag ska orka nästa vecka då barnen börjar sina femtontimmars veckor på dagis. Melina är världens snällaste och äter sover och bajsar och ändå orkar jag knappt hålla ögonen öppna. :-( Hundarna får komma ut och så men jag har inte orkat sätta igång någon riktig träning med dem än.


VP:et i helgen blir det inget med för vår del. Jag anmälde inte i tid (ville inte då jag inte visste något om när Melina skulle komma och hur jag skulle må efteråt och igår när jag kollde startlistan såg jag att det var fullt. Trist men kanske tur också. Så trött som jag är.. Ting ha inte heller tränat någon vallning på någon vecka nu så det kunde ha blivit väl kul kanske..


Vi får komma igen framöver.


Igår hade vi hembesök av BVC Melina väger nu 4 220 g och de var mycket nöjda med hennes viktuppgång..


Nu ska jag pumpa mjölk och sedan packa ihop Melina och köra till dagis och de stora flickorna.


Sänder en tanke till Jeanette, Martin, Otto och framförallt Sigge! Kram på er! Håller tummarna för stadiga förbättrignar och kanske framförallt svar på alla frågor!


http://www.siggegustafsson.wordpress.com/



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards