Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Här finns inget att rapportera..alls :-('


Ingen bebis och faktiskt nästan ingen träning heller. Åtminstone inte med Ting. Det skjuts för mycket i skogarna nu så när vi varit i väg har hon inte funkat alls utan sprungit och gömt sig i bilen. Skittrist.


Själv har jag inte ritigt orken heller. Igår fick den ork som finns ägnas åt vernisage som min syster hade. Hon ställer en hel del av  sina tavlor på Café Fontain i Växjö den här månade och utställningen invigdes igår. Det var helt fullt med folk på invigningen :-) jättekul! Jag är inte så lite stolt över min oerhört duktiga syster! Tänk om jag hde kunnat måla bråkdelen så bra som hon! 


Idag har jag städat! Det blev faktiskt riktigt fint men barnen och jag har legat i må ni tro! :-D


I fredags var vi en sväng i vallhage och Ylva fick valla ochagera hjälphund då Pip fick flytta på kvigorna. Tin satt som sagt mest i bilen och skakade! :-(


I övrigt.. väntar och väntar och väntar vi.   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards