Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Anna med Icka, Tingeling och Trolla - 2 september 2010 16:17

Jag brukar vara riktigt bra på att hålla träningarna korta och med hög kvalite, jag brukar vara suverän på att sluta i tid och efteråt brukar jag gräma mig över att jag bara tränat så kort tid och få övertyga mig själv om att det var bra att sluta när det gick som bäst. Idag var jag inte varken suverän eller riktigt bra, nära kanske men det hjälper inte. :-(


Gick ut för att köra mina små varv med slalom, balans tunnel och hopp och Ting gick riktigt bra :-D Sååå bra faktiskt. och där skulle jag naturligtvis slutat men nä.. Körde någon gång till och nu gick hon lite sämre och jag fick ta om en gång och sedan blev det rätt igen. Nu skulle jag definitivt slutat men nä! Bara en gång till !!!!! GRRR så arg jag kan bli på mig själv! Det blev pannkaka av den där en gång tillen och då vill man ju inte sluta! :-(


Usch så dumt det kan bli!


Fick sänka svårighetsgraden väsentligt för att få till ett par fina träffar och där tog jag (äntligen) mig i kragen och slutade..


Varför ska man ge sig på att "bara köra en gång till"????? SLUTA istället i tid! och gå från träningspasset sugen på mer! Det gynnar både dig och hunden i längden!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards