Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Anna med Icka, Tingeling och Trolla - 10 oktober 2012 08:33

Gud va de är häftiga nu de små!! I morse när jag gick för att släppa ut Ting vaknade fem trötta valpar och fyra gick direkt mot mig och tidningspappret och kissade!!!!! :-D Ja det var de fyra tikarna! Qvick var inte lika angelägen om att kissa. Sedan svansade de alla fem runt i kisset och visade tydligt at de ville hälsa! Det är första gången jag ser dem söka kontakt med mig!! :-D


Gick till en annan kant (för att slippa kisset) och då kom de alla fem till mina händer och ömsom sökte kontakt och ömsom busade med varandra. Qvick gick sedan en runda till tidningarna och med baktassarna på dem kissade han på filten ;-) Det går åt rätt håll! :-)


Lilla Brun pep högljutt när jag inte hade händerna inom räckhåll! Ville upp och gosa! Lilla fröken svart njöt ohämmat när jag kliade henne på magen!! Sååå mysigt! Vill inte åka iväg idag! Kan sitta där hela dagen istället :-( Men plikter kallar, tvätt ska vikas, foder ska inhandlas och barn ska såsmåningom hämtas på dagis.. mmmm förstås. strömmen på måsten tar aldrig slut men dessa står högst på to do listan idag.


Måste rusa Kram!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards