Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 2 december 2009

Äntligen lite frost! Då känns det mer som vinter och inte som tråkig mulen höst! För att inte tala om att marken fryser vilket gör det möjligt att springa på gräset igen utan att ha sönder marken fullständigt!


Idag för första gången på lääääänge plockade jag lite bland agilityhindren och drog fram en slalom och lät bägge hundarna få träna lite! Gissa om de uppskattade det tilltaget. Får ta mig i kragen och göra det lite oftare.


Ting har vallat en del på sistone. bla in real life med förflyttning av min lilla nötflock. Snart är det dags igen och då ska de lastas på släp eftersom den flytten är lite längre än vad vi flyttade sist.


Tack snälla för alla grattisar både här, via SMS och via mail!


Själv har jag sedan vaccinering förra veckan legat mer eller mindre däckad. Huvudvärk, inflamerade bihålor, märkliga öron samt ont i halsen men ingen feber eller rinnande näsa??!! Enligt VC beror det inte alls på vaccinet utan på en vanlig influensa som bröt ut samtidigt som jag fick vaccinet.. jojo. Öronen lever ett eget liv och jag hör allt dubbelt nuförtiden. Lite irriterande speciellt som det innebär att all sorts musik låter helt falsk! :-/


Nåja blir väl bättre snart hoppas jag.



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards