Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 4 april 2011

Nu har snickarAnna varit i farten. Igår stod jag vid sågen och kämpade sedan med skruvdragaren en stund och mixade ihop mina självklickande fält. Eventuellt (om jag orkar) införskaffar jag även stegpinnar till dem så att de verkligen ser ut som balansen! Just nu är de mer lika vippen..


Jag saknar en kort snytt matta till bägge fälten men sedan är de helt klara att börja användas.


Har fått en del frågor om dem! Tanken är att underlätta min träning med running contacts då jag såsom den mänskliga faktorn alltid är tyvärr inte är världsbäst på att alltid klicka rätt och inte heller på att aldrig klicka fel!!


Jag ville helt enkelt ha något pålitligare än mitt eget skjutvilliga avtryckarfinger.


Konstruktionen var faktiskt oerhört enkel och jag har valt att korta fälten något (av marginalskäl) så klicket kommer bara om Ting trampar på fältet 55-60 cm från marken.


Har ännu inte testat dem in action.. måste skaffa den där sista snutten matta först men ska sedan försöka filma det hela och lägger ut här sedan!


Det ska bli såååå roligt att testa! Undrar bara när man ska hinna med en sväng om byggvaruandeln.. :-/



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards