Agility, vallning, småbarn och husbygge..

Alla inlägg den 8 april 2010

Melina är supernöjd på babysimet. hon plaskar och skvätter värre än någon annan där och simmar som bara den! Veckans bästa stund!





Dyker gör hon också! :-D


Grrr! Skulle sätta mig och redigera lite i en film. Var hos en kompis häromdagen och fick klart för mig hur man ska göra. Han påpekade innan jag åkte hemm att filmen vi gjort (som jag skulle fixa till lite mer härhemma) hämtade sina filer i en specifik katalog. Naturligtvis hade inte jag den katalogen men det kunde jag ju skapa och sedan lägga dit materialet där och på så sätt lura datorn :-D jovisst jag lura en dator!!??


Kommer hem glad i hågen och ska sätta igång! Men ne se det gick inte för jag kunde inte ens öppna katalogen c:/ document and settings.


access denied står det när jag försöker. :-(


Därmed är det omöjligt för mig att skapa katalogen (som ju skulle ligga just där) och då kan jag inte heller varken se eller redigera i filmen vi gjorde.


Jag säger bara DATORER!!!! GRRRRRR!


Vad gör jag nu med endast dagar på mig att fixa detta dillemma??!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

buzzador


Ovido - Quiz & Flashcards